Så att ehm

Ja just ja  .. jag har tydligen en blogg men jag har då fan inget kul o skriva el så har jag tröttnat på det, mitt liv e ju inte direkt intressant ;) ..

I kväll så ska jag iaf till min bästa kombo Emma för att rensa hennes källare o bara ta det lugnt .. vart för mkt fest på sistonde .. men vad ska man annars göra på helgerna??? Dags att skaffa sig en hobby kanske hehe ;)

Men så att ehm .. lite pics istället


Mirre o jag på tabban hehe ^^



Haha snyggingar  ;)


Bästa Emmsan i sommras på Hotell hackspett :)


Jag i hotell hackspett  ;)




Va på fiskspa med Carina i Eskilstuna :) kittlades som fan ;)


Försöker se bra ut på kort ;)




Ha ha ja vad ska man säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback